🎪
Bu etkinlik hakkında
Théo Février'in, daha önce hiç deneyimi olmadan Güney Amerika'yı bisikletle geçtiği yolculuğunu anlatan ve Cœur de Forêt derneğini destekleyen belgeseli. Kendini aşmayı merkeze alan insani ve ekolojik bir macera.